Trenes-Aguilo
Trenes-Aguilo
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Foro Digital + Win-Digipet
 Bienvenidos al foro
 "desvios" ROCO

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
agusti badia Posted - 20 Sep 2005 : 08:47:09
Hola, estic desesperat, tinc dos canvis de via de la marca Roco Line, amb el seu motor digital instal.lat, de la mateixa marca,(prent l'adressa de la mateixa via ref:42624), que m'estàn donant molts problemes. Quand l'hi poso el sentit de l'agulla recte m'el agafe, quand li dono per fer el canvi em fan "crec" però no canvie, l'hi torno a donar recte i em fa el recorregut recte, canvi, recte, tot això amb la mateixa pulsació al route control. Ja he canviat dos vegades el motor d'agulla, cada cop nou, i un cop el "desvio", per intentar saber si es el canvi o el motor, en cap cas em funciona, es com si el mortor es descontrolés, i cada cop que poso un motor s'el carrega, ja que després, el mateix motor el poso en un altre canvi d'agulles, un cop ja descontrolat i em segueix fent el indi.
Quin pot ser el problema?, en tinc 16 d'intal.lats fins al moment i només son aquets dos que em donent problemes. Per si us serveix d'alguna cosa, les adresses son la 3 i la nº 6.
Moltes gracies.

roco digital route control

Trenes-Aguilo © 2000-24 Trenes-Aguilo Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000